Leírás

Egy generalizált szorongásban és pánikbetegségben szenvedő egyén búvóhelye - írások terápiás jelleggel.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Aránylag szar.

2017.08.06. 23:00 Gyönyörű Zombi

Hogyan kell nem akarni inni? Hogyan kell akarni a józanságot és nem akarni az alkohol keltette mámoros tudatállapotot? 

Az anyám 50 évesen szebb és kívánatosabb, mint én valaha is voltam vagy lehetek. A húgom előbb lett terhes, mint én - mi több, nekem talán soha nem is lehet természetes úton gyerekem. Apám szerelmes egy vadidegen nőbe és arra vágyik, hogy majd mindannyian összebarátkozunk és szombat délutánonként együtt sütögetünk a kertjében. A férjemmel a napi kommunikációnk 3 éve ugyanazon viber-es matricák váltogatásában merül ki, meg annyiban, hogy néha megírja: tud szerezni mosószert, szalámit vagy kacsazsírt "okosban" a hajóról, ahol dolgozik. Fél éve nem volt orgazmusom, és akkor sem a férjemtől volt. 10 éve gyűlölöm az elhízott testemet, de nem tudom eléggé gyűlölni ahhoz, hogy végre lefogyjak normális súlyomra. Nem értek a munkámhoz és már nem is szeretem csinálni. A barátaim megfeledkeznek rólam, habár 10 évig öltem időt és energiát abba, hogy összetartó csapatot hozzak létre belőlünk. Mindig csak én gondolok másokra, de rám nem gondol senki. 

Egyetlen jó okot mondj, amiért érdemes lenne életben maradnom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyonyoruzombi.blog.hu/api/trackback/id/tr4712724740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása