Leírás

Egy generalizált szorongásban és pánikbetegségben szenvedő egyén búvóhelye - írások terápiás jelleggel.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Furcsa érzés

2008.09.28. 00:57 gyönyörű zombi

Sírni volna kedvem, de nem megy... Pedig annyi baromság miatt sírtam már életemben, ami könnyet sem érdemelt volna. Most viszont úgy érzem, szívesen levenném azt a bizonyos képet a polcról, letörölném róla a port, elmosolyodnék és ejtenék rá egy örömkönnycseppet. Örülök, mert megélhettem. Örülök, mert akkor az lehettem, ami lenni akartam.
Találtam régi dalokat a gépen. Nagyon régieket. Amiket akkor hallgattam. Esőben, ködben, hidegben, télben, hóesésben, nagykabátban, át a Ligeten, útban a Csarnok felé.
És most csak úgy bepakolásztam őket a lejátszóba. És ahogy felcsendültek a dallamok, úgy éreztem, mintha magával ragadott volna valami elcsépelt életérzés... Hirtelen, mintha nem is lennék önmagam, mintha valaki más vezette volna a kezem, úgy éreztem, ceruzát kell ragadnom, és rajzolnom kell. Hirtelen minden régi és új érzelem annyira felerősödött bennem, hogy gond nélkül le tudtam rajzolni azt a képet, ami a lelki szemeim előtt megjelent. Nem remegett a kezem, radírozni is csak keveset kellett. Egyszerűen jött és odamászott a papírra. Nagyon furcsa érzés volt... Pont olyan, mint régen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyonyoruzombi.blog.hu/api/trackback/id/tr565496350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása